Konu : Sea Lines Türkiye - Ukrayna RoRo hattı kapatılması duyurusu. Devamını okuyun

Navlun bilgileri

Hizmetlerimiz hakkında bir sorunuz mu var? Aşağıda en çok sorulan soruların cevaplarını bulabilirsiniz

  • Birimlerinizi taşımak için en uygun maliyetli yöntemdir
  • Sınırlardaki kuyruklardan ve gecikmelerden etkilenmezsiniz
  • Operasyonlarınızı sabit bir program çerçevesinde, belli kalkış ve varış saatlerine göre planlarsınız
  • Kamyon ve römorklarınızdaki eskime ve yıpranmaları azaltırsınız
  • Karasu Limanında vergiden muaf yakıt ikmali yaparsınız
  • Biriminizle birlikte seyahat ediyorsanız, gemimizde iyi bir gece uykusu çekebilir ve sıcak yemeğin keyfini çıkarabilirsiniz
  • Mal taşımanın en çevre dostu yoludur

Karasu Limanı ihracat kargosu taşırken kalkıştan önce vergiden muaf yakıt ikmali imkanı sunar: Bugünkü fiyatları buradan kontrol edin:

 

Sea Lines ile ilk kez mi seyahat ediyorsunuz?
Lütfen şirket bilgilerinizi içeren resmi belgeleri sunun, ilk rezervasyonunuzu yaparken size bir Sea Lines Müşteri Kimlik Numarası verilecektir. Lütfen e-fatura veya e-arşiv isteyip istemediğinizi de belirtin ve hesabınızla ilgili olası sorular için bir iletişim numarası bildirin. Son olarak, birimlerinizin bulunduğu her yolculuktan sonra Müşteri Sefere Çıkış Özet Raporunuzu almak için bir e-posta adresi de ekleyin.

Sea Lines’da nasıl rezervasyon yaparım?
Lütfen rezervasyon yapmak için booking.tr@sealines.com.tr adresine e-posta gönderin.

Tehlikeli mallar
Lütfen rezervasyonunuzu yaparken MSDS formunu gönderin. Lütfen rezervasyon yapmak için booking.tr@sealines.com.tr adresine e-posta gönderin.

Çok büyük birimler
Lütfen doğru ölçülere göre rezervasyon yaptırdığınızdan emin olun. Lütfen rezervasyon yapmak için booking.tr@sealines.com.tr adresine e-posta gönderin.

Sea Lines ile seyahat etmenin fiyatı nedir?
Farklı taşıma birimleri, yolcular ve sevkiyatlar için fiyatlarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Seyahat tarihini değiştirmem veya bileti iptal etmem gerekirse ne yapacağım?
Lütfen gerekli değişiklikleri yapmak için booking.tr@sealines.com.tr adresine e-posta gönderin.

Nereye gitmem gerekiyor?
Limanlarımızın tam yerini öğrenmek ve tarif almak için yönlendirmeleri takip edin.

Ne zaman limanda olmam gerekiyor?
Sefer Programımızda belirtilen yükün son teslim alma tarihinden önce limanda olmanız gerekir.

Rezervasyonunuzu kontrol edin
Lütfen rezervasyon bildiriminizde doğru birimin ve boyutların belirtildiğinden emin olun.

Rezervasyonumda herhangi bir şeyi değiştirmem gerekirse ne yapacağım?
Lütfen booking.tr@sealines.com.tr adresine e-posta göndererek değişiklik yapın Yol tarifi al.

Rezervasyonunuzu yaparken e-posta adresinizi belirtmeniz durumunda, e-posta adresinize otomatik olarak bir rezervasyon bildirimi alırsınız. Ayrıca aynı e-posta adresine (veya isterseniz başka bir e-posta adresine) planlanan kalkış zamanında aynı seferde gemimizde olan birimlerinizi içeren PDF formatında bir Sefere Çıkış Özet Raporu da gönderiyoruz.  E-posta adresinize otomatik olarak gönderilen Sefere Çıkış Özet Raporunu almadıysanız, lütfen booking.tr@sealines.com.tr adresinden Müşteri Destek departmanımızla iletişime geçin.

Bilet fiyatına, araca refakat eden sürücü için gemide sunulan yemekler ve 4 yataklı ortak kamarada bir yatak dahildir. Kamaralarımızda sigara içmek yasaktır. Gemide bir barımız mevcuttur ve Türk Lirası, Ukrayna Grivnası, ABD Doları ve Euro kabul ediyoruz. Şu linkten gemimiz hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz: Filomuz hakkında bilgi.

Ödeme seçenekleri:

  • Kredi kartıyla çevrimiçi ödeme
  • Banka hesabı aracılığıyla ön ödeme
  • Limanda Nakit
  • Karasu Limanında kredi kartıyla ödeme

Navlun ödemesi, gemi varış limanına varmadan önce teyit edilmeli ve tahsil edilmelidir. E-arşiv sistemini uyguluyorsanız veya Türkiye’de tescilli bir şirket değilseniz, fatura e-posta ile gönderilecektir. Ödemeler veya faturalandırma hakkında herhangi bir sorunuz varsa finance@sealines.com.tr adresinden doğrudan Finans departmanımıza e-posta gönderebilirsiniz.